Post by sterlebibarsoa on Mar 9, 2022 4:51:33 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mary’s Promotion- Wonderful Word Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mary’s Promotion- Wonderful Word Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mange tokens ▞▞▞
▞▞▞ Mary’s Promotion- Wonderful Word Game 2022 version ▞▞▞
Jeg kan ikke lide det, fordi det på annoncen havde vist mig, at hun og hendes chef, og jeg gjorde alt og udjævner mig og fortæller, at jeg er chefen, chef😡😡😡😡😡😡😡😡🤪
Mary’s Promotion- Wonderful Word Game Vārdu spēles olk
klik agn. ikke det samme spil, det viser i annoncen. komplet bs
Mary’s Promotion- Wonderful Word Game Словесные игры mic
Nyder
sjovt ordspil. har bare brug for lidt mere handling.
kedeligt spil...
dette spil er så kedeligt
Jeg kan godt lide dette spil, men jeg klikkede på det på grund af kampagnen, og jeg har endnu ikke set nogen del af spillet, der faldt fra kampagnen
Sjov berømmelse, jeg kan godt lide muligheden for at finde bonusord.
dette spil er for nemt, færdig med de første 50 niveauer på mindre end en time.
Informativ..Hjælper med at bevare din ordviden.. Jo mere vi bruger tid her, jo mere lærer vi..
KEDELIGT OG HÅRDT
Det ser godt ud 👍👌 det er perfekt
Det var et ok spil
Forfærdeligt. Kedelig. Intet som annoncen. Ikke noget. Forstår ikke. Det stinker
Ikke engang tæt på, hvordan annoncerne antyder, at jeg ikke slog niveau 100 efter 5 minutters spilletid... Spild af tid og opbevaring.
Ikke den annonce, der blev forhåndsvist. Ønskede det, så jeg afinstallerer.
Fejl i lvl 20. Jeg havde brug for det sidste ord, da jeg afsluttede spillet. Da jeg kom tilbage, blev ordet fløj indtastet i de 2 nederste rækker. Og tipknappen udfyldte ikke noget.
Spillet er IKKE SOM ANNONCERET! Tegnefilmsanimationen får dig til at tro, at du vil opdage noget galt i en scene, og spillet er noget sammen. Spild ikke din tid!
Det var sjovt, men det var ikke som det blev afbildet i annoncen. Annoncen viste, at man trækker ord til billeder og har noget fjollet tegneseriespil efter, og i stedet trækker det bogstaver for at lave ord. Jeg kunne gøre det samme med Wordscapes.
Spillet tager folk for deres penge, du får ekstra ord korrekt, og de lægger dem i en Peggy-bank, så du kan købe dem i stedet for at give dig pointene
dets dumme og kedelige hvert ordspil er det samme, uanset hvem udvikleren får nogle originale ideer! tak
Jeg nyder virkelig dette spil.
Mere læring
annoncen var ikke spillet
Naučte se turecký - 5000 Frází Vzdělávání xejr
sorry jeg keder mig
tankevækkende
På niveau 1654 og kan ikke længere se videoer for mønter. Desværre er mit spil slut nu. Jeg betaler ikke for mønter
Fedt spil
Jeg har prøvet at downloade dette spil et dusin gange, og det vil ikke downloade. Jeg har ingen problemer med at downloade andre spil, men dette vil ikke.lav det
det er anderledes end hvad demoen siger, de fleste af ordene har jeg aldrig hørt om
det var og ok spil
Frygteligt, annoncen er helt anderledes end spillet, og det var ikke, hvad jeg forventede, hadede det
Dette spil er klikbat og intet som den viste annonce! Spil IKKE dette spil!!! udvikleren burde skamme sig over at bruge clickbait for at få folk til at spille det spil!!!
Dette spil er slet ikke det, der blev annonceret. Meget meget kedeligt. Må ikke installeres.
Ikke spillet der bliver annonceret!!!!! så pind og træt af den falske reklame fra alle dumme udviklere derude!!!!! Giv os det dang spil, at din reklame!!!!
Bare fordi jeg skal betale for at få bonus for mine ekstra ord. Det er så dumt.
klik agn bru