(Android/iOS) Knights of Pen \u0026 Paper 2, Pixel RPG, Retro Game koder flere nøgler
Mar 9, 2022 4:48:28 GMT 1
Post by sterlebibarsoa on Mar 9, 2022 4:48:28 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Knights of Pen \u0026 Paper 2, Pixel RPG, Retro Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Knights of Pen \u0026 Paper 2, Pixel RPG, Retro Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder flere nøgler ▞▞▞
▞▞▞ Knights of Pen \u0026 Paper 2, Pixel RPG, Retro Game 2022 version ▞▞▞
Sjovt spil, nemt nok at samle op og spille, og det kan være ret svært at lægge fra sig. Der er også en anstændig smule humor i spilstilen.
Stort set på nær én ting. Spillet spurgte mig, hvilken gemte fil jeg ville beholde, og jeg trykkede konstant på den nyere fil, men den blev ved med at dukke op. Så for endelig at få det til at forsvinde trykkede jeg ældre. Nu har jeg for nylig købt næverne 1 af raseri-eventyr, og det forsvandt, nu skal jeg betale yderligere 200 ædelstene (som jeg ikke engang har). Men udover det er det et godt spil. Men jeg vil have mine diamanter tilbage eller det eventyr, jeg fik med diamanterne
Okay. Anden gang i at ændre dette. Hvis du læser dette, er spillet et godt spil. Hvis udviklerne læser dette, kan du så ændre omkostningerne ved tidlig spilopstandelse. Jeg har siden overvundet den forhindring og er nu i slutspillet. Men de tidlige omkostninger ved en TPK overbeviste mig næsten om helt at holde op med at spille.
Elsker spillet. God gammel RPG-action. Kun ét problem. Har prøvet at få nye opskrifter, og af en eller anden mærkelig grund vises de ikke på håndværkssiden. Gør jeg noget forkert. Jeg skal lave sushi til en af opgaverne, men den ser ikke ud til at være tilgængelig til at lave. Så nu sidder jeg fast. Ville elske, at denne fejl blev rettet
Jeg var skeptisk i starten, men det blev virkelig godt. Det blander old school d&d med vid og humor, hvilket gør det til et sjovt spil. Annoncerne virker dog ikke, men ikke desto mindre er det stadig et fantastisk spil.
Dette spil tager mig tilbage til D&D, det er meget vanedannende og underholdende. Jeg har drænet mit batteri ved at spille dette spil, jeg kan varmt anbefale at spille dette spil, hvis du er til RPG-spil. 10/10 ville vurdere igen.
Spillet er generelt fantastisk. Det er bare, at grinden tidligt bliver ret kedelig. Hvis det er muligt, mindske grinden enten ved at øge Xp fra fjenderne en smule eller øge mængden af guld, du får fra besejrede fjender. Ikke alle har tid til at male nonstop og er heller ikke villige til at betale for at vinde, når de får muligheden.
Ret sjovt
Havde spillet før, men var nødt til at afinstallere for at frigøre plads. Nu vil jeg begynde at spille igen, men det indlæses ikke til hovedmenuen og sætter sig bare fast ved KYY-symbolet eller den sorte skærm efter det. Ret dette, eller fortæl mig hvordan. Edit: det indlæses, men kun hvis jeg er online, og iirc, formodes dette også at være et offline spil. Ændrede noget sig?
Jeg har spillet dette spil på forskellige telefoner, og jeg må stadig sige, at det er en total nederdel, når du ikke er i stand til at få dine gemte tilstande. Jeg kan virkelig godt lide humoren, kunsten og endda musikken, det bringer helt sikkert nostalgien tilbage fra de for længst tabte papir-RPG'er. Gør det venligst muligt at få savestates.
øh... hvad? ok, så dette spil er åbenbart fejlbehæftet... jeg har bare ikke fundet det. Jeg mener, der er så vildt meget at gøre og læse og finde ud af. ligesom der er det faktum, at hvis du rent faktisk ser på alle dlc'erne, kan du bare vente og snuppe dine gratis 5 ædelstene om dagen og langsomt spare op for at få dem gratis. tager det et stykke tid? yup selvom jeg er sikker på, at det ville være det værd på grund af den store mængde indhold indtil videre. mit eneste forslag er at slibe og få alle sæderne fyldt op, når de er låst op. gg <3
Jeg ved ikke om de andre anmeldelser, men dette spil er stadig en perle. Den har fantastisk mekanik, godt gameplay og en uforglemmelig oplevelse. Men det har stadig nogle downs som at slibe så meget (men jeg gider ikke slibe) og de skøre stærke fjender, men det er stadig et smukt spil. Jeg har bare et forslag til udviklerne tho: kære udviklere, gør venligst den nye karakter billigere. Jeg har allerede 3 karakterer, men at lave en ny karakter er vildt dyrt. Så udover fejl er dette spil et af de bedste.
Jeg har spillet dette spil i meget lang tid, og jeg kan virkelig godt lide det, og der er en del quests rollefigurer i spillet og endda nogle fede DLC'er, som ikke koster rigtige penge, men i spilperler, som du kan tjene, hvis du spiller online og så er der udstyret, der er bare meget nu, jeg giver dette spil en 5 start og beder folk om at prøve det, det er et meget vanedannende spil
Spillet er meget rart og bringer minder tilbage, når jeg har spillet det før, men det er lidt skuffende, at næsten alt er et køb i spillet nu, og de fleste af varerne i butikken er høje priser med yderligere presser til at købe valuta i spillet. Det er ret trist, at spillet blev løn for at vinde
Det er et fantastisk spil med en masse sjove aspekter, men den måde, de har balanceret spillet til mobil på, er ekstremt ulækkert. Guld er næsten umuligt at få tidligt, og omkostningerne ved genopstandelse er ekstremt høje. Jeg forstår, at behovet for at opmuntre til betaling er kernen i gratis mobilspil, men designet afspejler dets virkelighed som et normalt spil med smæk på mikrotransaktioner. Prøv dette, hvis det ser interessant ud, og tag pc-versionen, hvis du kan lide det, men jeg kan ikke anbefale spillet, som det er nu.
50 % anstændigt .. 50 % betal for at vinde .. 100 % ikke værd at installere
Meget sjovt spil, men kan blive meget kedeligt. Det er meget let at dø og tager lang tid at samle guldet for at genoplive et partimedlem, kun for det dør mindre end 10 minutter senere. Det kan være en bedre idé at få partimedlemmer til at genoplive, når du sover/lejrer, og det koster guld at genoplive dem i fangehuller. Bortset fra dette er spillet meget sjovt.
Elskede det
Knights of Pen & Paper 2, Pixel RPG, Retro Game பாத்திரமேற்று விளையாடுதல் nxam
Dråber og ruller ser ud til at være utroligt lave i gennemsnit. Plus, efter at have spillet i omkring en time, måtte jeg vælge mellem de 800 guld, 100 diamanter og (ualmindeligt) udstyr, jeg havde samlet i den nye (lokale) save eller at slippe af med en fejl, der konstant spurgte mig, om jeg ville behold den nye (lokale) lagring eller den gamle (sky) lagring. Uanset hvor mange gange jeg valgte at beholde den nye (lokale) lagring, ville jeg få den samme fejlmeddelelse 30 sekunder senere. Det stoppede endelig, da jeg valgte at beholde den gamle (sky) save.
Stickman Hook อาร์เคด btec
D&D virker ikke i videospilsform. Ingen kreativitet, ingen reel frihed. Spil er sjovt til et punkt, men bliver hurtigt gammelt. Jeg kan se, hvordan folk kan lide det her, jeg nød det, indtil jeg indså, at grinden ikke er sjov. D&d formodes ikke at være en grind. Du følger deres historie, ikke din. Dine valg er fordummet til grundlæggende ja eller nej.
elsker historien og ville gerne have nogle ting, men ædelstene koster alt for meget, så jeg vil ikke købe nogen ekstra klasser eller fangehuller. Jeg ville købe druidklassen, men den er $13. den anden dungon pack, jeg ville have, ville være yderligere $13. også hvis jeg ville købe nogle ting til værelset, ville det sandsynligvis være en anden $13. der er heller ikke rigtig alligevel at få ædelstene til at spille normalt ser det ud til. tænkte på at købe det første spil, men jeg vil ikke støtte dem, da jeg så, hvordan de gjorde dette til en penge.
Spillet er ok, konstant grind, hvis du ikke ønsker at bruge penge, ikke dårligt at udfylde tid. Det største problem med dette spil er ubalancen i kampen. Ja, jeg får en kritisk kan gøre en masse skade det faktum, at du tilfældigt bliver dræbt i 1 ramt af et monster 3 niveauer lavere, så har du ikke ret, især når det er en barbar eller paladin ved fuld sundhed. Enorme omkostninger ved opstandelse er et andet problem, der skal ses nærmere på.
Opdateret anmeldelse efter reseaching: KOP&P2 er meget sjov, men ekstremt kort. På lvl 23 har jeg låst alt op i hovedverdenen og føler mig utilfreds. Det viser sig, at der er mere indhold, op til lvl 40... Som dlc. Halvdelen af spillet er låst væk. Men for at låse op for alle historier og klasser betaler du over $65 (US? KAN?) prisen for et nyt AAA-spil. Eller over $25 for bare at låse op for historien. Hvis du kan lide spillet nok, så gå efter det. Men for et mobilspil med fejl og ikke har opdateret i 2 år, tror jeg ikke, det er det værd.
tvinge dig til et lavt niveau for at prøve at få dig til at spilde penge. nød det virkelig indtil omkring niveau 12, så bliver alt ubalanceret. konstant en kortsluttet af lige niveau enkelt monster møder. og genoplivningsprisen er så høj. nu kværner jeg endnu mere bare for at komme tilbage til fuld fest. blev kedeligt og frustrerende overflødigt.
Fantastisk tid! Enkle kontroller med en letforståelig grænseflade. Komplet med så mange "nørder" og popkulturreferencer, at du ville blive presset til at passe dem i en TARDIS
Knights of Pen & Paper 2, Pixel RPG, Retro Game Igranje vlog ekli
Det er en behagelig oplevelse, i modsætning til andre spil er dette som annonceret og er meget sjovt. Ja, det kan være grinagtigt, og ja, der er mikrotransaktioner, men spil længe nok, og du kan finde måder at have det sjovt omkring disse gener.Du kan endda låse op for flere historiemissioner, hvis du spiller dagligt i modsætning til andre.
Fantastisk spil
God kamp. En af de bedste jeg har spillet. De fleste spil forstyrrer mig, dette spil gør ikke. Bortset fra én kendsgerning SHARKNADO!!!! på sidste boss er bare et spil ødelægger det sjove, interessen og lysten til at slå spillet. 3/5 hvis sharknado er nervøs eller fjernet 5/5. Den sidste chef-evne koster dig to stjerner.
Jeg spillede dette spil for år siden, og jeg var stoppet, men besluttede at vende tilbage og prøve det igen. Det viser sig, at det fulde spil, jeg betalte for med hver oplåsning i spillet, blev slettet (hvilket jeg har det fint med at genslibe), men jeg kan ikke bare male, fordi det nu er et gratis spil og kræver FLERE rigtige penge for at købe alt hvad jeg havde??? Jeg vil ikke have mine penge tilbage, men kan der være en version til, at folk, der har betalt for dem for mange år siden, kan have alt i ng, der kan låses op med guld? Vær venlig? Jeg ser anmeldelser, hvor dette er et problem
Kæmpe fan af det første spil, men dette er bare åbenlys betaling for at vinde. Næsten umuligt at komme videre uden en masse penge.
Knights of Pen & Paper 2, Pixel RPG, Retro Game Rollenspel axl
De plejede at være et fantastisk spil, men ændringerne til f2p havde ødelagt det. Det er designet til at presse dig til, så køb bare for at komme videre.
Jeg blev hurtigt afhængig af dette spil ved udgivelsen på trods af mængden af slibning at spille uden at skulle købe diamanter. Da jeg fik en ny telefon, selvom jeg havde en konto, var alle fremskridt tabt. Slukkede mig fra spillet i 2 år eller mere. Jeg er lige begyndt at spille igen for nylig, og jeg føler, at jeg kværner mere nu, end jeg gjorde oprindeligt, da der er blevet tilføjet mange flere ting at købe. Spillet har alt for meget slibning til at være sjovt, men konsoludgaven er fantastisk.